Wednesday, June 3, 2009

ping pong competiton






今天补完习过后 我就和几个朋友去OCM

因为今年的全国乒乓少年赛在KL举办

虽然我今年已经没的代表KL去比赛了

可是我还是会去support我以前的队友的

今天是团体赛 我们KL男女队全部都进8强了

今年我们KL的男队真的有可能可以获得冠军叻

我的队友们 (wish u all can win a champion in tis competition)





recently i had troubled about no money ~~~~~~

tis holiday i need to go many place but ####no money ####arh ...... how ?






No comments:

Post a Comment